2007. július 01., vasárnap 16:24

Ferdenyomás 30 v. 45 fokos padon

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Szükséges hozzá egy döntött háttámlájú pad.
  • A pad dőlésszöge 30fok és 45fok között változhat.
  • Elsődlegesen terhelve van a mellizom felső része, a vállizom első feje, és a tricepsz.
  • Másodlagos terhelést kap a mellizom belső része, a mellizom oldalsó része, a vállizom oldalsó feje, és a lapockát mozgató hátizmok.

A gyakorlat végrehajtása

  1. Vállszélességnél 10cm-rel szélesebb fogás.
  2. Hátad felső része, és a fenék végig neki feszül a padnak, lábak a talajon vagy a lábtartón.
  3. Kiemeled a rudat a vállizület fölé, majd egyenes vonalban lassan leengeded a rudat a nyak tövébe, a szegycsontodig, és közben levegőt veszel az orrodon.
  4. Megpattintás nélkül visszanyomod a rudat kiinduló helyzetbe, és közben kifújod a levegőt a szádon.
  5. Végrehajtod az előírt ismétlés számot.




 

Figyelj oda, hogy:

  • Nagy súllyal történő nyomásnál, mindig álljon mögéd segítő , nehogy ne tudd kinyomni a súlyt.
Megjelent: 886 alkalommal