2007. július 01., vasárnap 16:44

Negatív nyomás

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Szükséges hozzá egy 25-30 fokos negatív lejtésű pad , a fej lentebb van mint a csípő.
  • A gyakorlat során a mellizom alsó része , a vállizom elülső feje , és a tricepsz kap terhelést.
  • A hátizmokat másodlagos terhelés éri.

A gyakorlat végrehajtása

  1. Feküdj fejjel lefelé a padra, akaszd be a lábad a lábtartóba.
  2. Vállszélességnél 10cm-rel szélesebben fogd meg a rudat alsó fogással.
  3. Kiemelés után a súlyt hozd a vállizület fölé.
  4. Lassan engedd le a rudat a mellizom alsó részéhez a mellkasodra, úgy hogy a könyökök a testtől eltávolodnak, közben nagy levegőt veszel az orrodon.
  5. Megpattintás nélkül lassan visszanyomod a súlyt a kiinduló helyzetig, végig a leengedés síkjában mozogva, közben kifújod a levegőt a szádon.
  6. Végrehajtod az előírt ismétlés számot.



Figyelj oda, hogy:

  • Nagy súllyal történő nyomásnál , mindig álljon mögéd segítő , nehogy rajtad maradjon a súly  és megsérülj.
  • Egyenletesen dolgozz , ne engedd, hogy a lendület vigye a mozdulatot , az izmaidnak kell dolgozni, nem pedig a lendületnek.
Megjelent: 728 alkalommal