2007. július 07., szombat 12:53

Tárogatás

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • A tárogatás elsősorban csak a mellizmokat terheli, minimálisan veszi igénybe, a vállizom elülső és oldalsó fejét, a tricepszet, és a felső hátizmokat

A gyakorlat végrehajtása


  1. Vízszintes padon hanyatt fekszel, kezedben két kézi súlyzóval, a súlyzókat a vállizület fölé emeled
  2. A két tenyered, egész gyakorlat alatt egymás fele néz
  3. Könyökeidet hajlítsd be, kb. 10 foknyira, és ez így is marad, egész gyakorlat alatt
  4. A felkart a testedtől kifelé oldalra mozgatva, engedd le a súlyzókat félkörívesen, olyan mélyre hogy, a mellizmod teljesen kinyúljon
  5. Belerugóztatás nélkül emeld vissza, félkörív mentén a súlyzókat, a kiindulási pontig
  6. Hajtsd végre az előirt ismétlés számot

1

Figyelj oda, hogy

  • A könyök mindig enyhén behajlítva legyen!
  • Az optimális mellizom összehúzódás érdekében, a mellkas fölött, mindig össze kell érinteni a súlyzókat!
  • Amikor leengeded, nagy levegőt veszel az orrodon
  • Felemelésnél kilégzel a szádon
  • Egyenletesen dolgozz, ne rángasd a súlyokat, állj meg a felső, és alsó holtpontokon 1 - 1 pillanatig!
Megjelent: 1250 alkalommal