2007. július 07., szombat 13:51

Tárogatás gépen

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • A gépen tárogatás megdolgozza a mellizom alsókülső és belső részét
  • Másodlagos terhelést kapnak, a váll első és oldalsó része, a bicepsz, és az alkar izmai
  • A súllyal végzett tárogatással ellentétben, a mellizom végig feszültség alatt van, és a mellizom belső része nagyfokú folyamatos terhelést kap.

A gyakorlat végrehajtása

  1. Az ülőke magasságát úgy állítsd be, hogy a vállizület egy magasságba kerüljön a gép fogantyúival
  2. Beülsz a gépbe, a feneked és a hátad a háttámlának feszíted, és ez így is marad egész gyakorlat során
  3. Hátra nyúlsz, megragadod mindkét kezeddel a gép fogantyúit, a könyökeidet behajlítod 10 - 15fokos szögbe, és ez így is kell, hogy maradjon a gyakorlat során
  4. Összenyomod előre és befelé, félkörívben a gép karjait, amíg össze nem érnek, és itt megtartod egy pillanatig, ezáltal a mellizom teljesen összehúzódik
  5. Utána lassan félkörívben visszaengeded, a kiinduló helyzetbe, amíg a mellizmok nyújtott állapotba nem kerülnek
  6. Végrehajtod az előírt ismétlés számot.


Figyelj oda, hogy:

  • Amikor hátra engeded a gép karjait, nagy levegőt veszel, összenyomásnál pedig kilégzel
  • Mindig egyenletesen nyomd és engedd a gép karjait, soha ne rángasd, mert megsérülsz!
Megjelent: 3957 alkalommal