2007. július 14., szombat 15:02

Szamár vádli gépen

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Elsődleges terhelést kap, a kétfejű lábikra izom, másodlagosan van terhelve a gázló izom

A gyakorlat végrehajtása

  1. Úgy állítsd be a gép csípőtámaszát, hogy amikor alábújsz és felemeled a súlyoszlopot, a sarok legmélyebb állása mellett is a súly a levegőben legyen
  2. Kiinduló helyzet: vállszélességű terpeszben, párhuzamos lábfejekkel, lábujjhegyen állsz a gép talplemezén
  3. Derékból előredőlsz, és könyökölsz a gép könyöklő részén, a csípődön fekszik fel a súlyoszlop támasza. A térdek enyhén behajlítva vannak. Hagyd, hogy a gép jó mélyre lehúzza a sarkadat, érezned kell a vádli teljesen nyújtott helyzetét
  4. Lassan lábujjhegyre nyomod magad, és a felső holtponton megfeszíted a vádlidat
  5. Megtartod ezt a helyzetet egy másodpercig, majd újra visszaengeded jó mélyre a sarkad
  6. Végrehajtod az előírt ismétlés számot, és pihensz

Figyelj oda, hogy:

  • Ne rugózz a gyakorlat alsó holtpontján!
  • Mindig jó állj jó magasra lábujjhegyre, majd ereszkedj le annyira mélyen, amennyire csak tudsz!
Megjelent: 755 alkalommal