2007. július 14., szombat 16:21

Lábtológép

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Ez a gyakorlat a comb edzésének alapgyakorlata. A négyfejű combizmot, a combpólya feszítőizmot, a nagy farizmot, a comb hajlító izmait, a szabóizmot, a combközelítő izomcsoportot, és a háromfejű lábikra izmot dolgoztatja meg

A gyakorlat végrehajtása

  1. Ülj be a döntött lábtoló gépbe úgy, hogy a feneked a háttámla és az ülőke találkozásához kerüljön. A fejed, a hátad felső része, és a feneked stabilan támaszkodjon a háttámlának.
  2. Lábaid vállszélességben a gép tolólapján legyenek, a lábujjaid enyhén kifelé mutassanak.
  3. Nyomd fel a gép csuszkáját a lábak teljesen nyújtott helyzetéig (közben hajts kis a gép két biztonsági karját, hogy lehetővé tedd a csuszka teljes leengedését).
  4. Lassan engedd lefelé a gép csúszkáját úgy, hogy a térdeid kifelé mozduljanak el addig, amíg majdnem a mellkasodhoz nem érnek.
  5. Berugózás nélkül nyomd felfelé a csuszkát a felső holtpontig, ahol a térded egy nagyon kicsit behajlítva legyen.
  6. Hajtsd végre a gyakorlatot az előírt számban (majd hajtsd vissza a gép két biztonsági karját, és engedd rá a tolólapot).

Amire figyelned kell

  • Az alsó holtponton a feneked nem mozdulhat el, tele talpon állj a tolólapon, a comb és a lábszár körülbelül 90 fokos szöget kell, hogy bezárjon.
  • Vigyázz a súly megválasztásánál, balesetveszélyes ha többet vállalsz be, mint amennyivel biztonságosan edzeni tudsz.
Megjelent: 1279 alkalommal