2007. július 14., szombat 22:06

Evezés ülve, alsó csigán

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: a széles hátizom, a csuklyás izom, a vállizom hátsó feje, a nagy és kis görgeteg izmok, a nagy és kis rombusz izmok, a tövis alatti és tövis feletti izmok
  • Másodlagosan terhelést kapnak még a tricepsz, a bicepsz, a karizom, és az alkar hajlító izmai
  • Rengeteg féle fogantyúval lehet végezni a gyakorlatot, a legjobbak azok, amelyek párhuzamosak és viszonylag szűk fogást biztosítanak

A gyakorlat végrehajtása

  1. A fogantyút megfogva megtámasztod a lábadat a lábtartónál, és leülsz; a lábad legyen behajlítva egy kissé
  2. Kinyújtod a karodat és közben hajolsz előre a csiga irányába; érezned kell hogy a hátizmaid nyúlnak
  3. Húzdd a fogót magad felé a hasadig, úgy hogy a könyökeid a tested mellett haladnak
  4. Amikor a fogót teljesen neki húztad a hasadnak, kihomorítod magad, azért, hogy a hátizmok teljesen összehúzódjanak
  5. Végrehajtod az előírt ismétlés számot

Figyelj oda, hogy

  • Nem dőlhetsz nagyon hátra a mozdulat során, csak körülbelül függőlegesig!
  • Előreengedéskor vegyél nagy levegőt,  amikor húzod pedig fújd ki!
Megjelent: 1045 alkalommal