2007. július 15., vasárnap 12:44

Összehúzás csigán

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Nagyon keményen megdolgozza a hát izmokat, a csuklyás izmot, a széles hátizmot, a kis és nagy görgeteg izmokat, a tövis feletti és tövis alatti izmot
  • Közreműködik még a mozgásban, a vállizom hátsó feje, a bicepsz, a karizom, és az alkar hajlító izmai

A gyakorlat végrehajtása

  1. Megragadod a felső csiga fogantyúit, és letérdelsz középre
  2. Kissé előredőlsz, kihomorítod magad, karjaid teljesen ki vannak nyújtva, a tenyered előrefele néz, ez a kiinduló helyzet
  3. Robbanékonyan lehúzod a fogantyúkat, úgy, hogy a könyököd lefelé és kissé a hátad mögé mozdul
  4. Csak a mellékelt fotón látható pontig húzd le a fogókat, mert ha lentebb húzod, akkor a terhelést a hátizmokról a bicepsz és a karizom veszi át
  5. Lassan visszaengeded a kiinduló pontig, hogy teljesen ki legyen nyújtva a karod, szinte érezned kell, ahogy a hátizmaid kinyúlnak

Figyelj oda, hogy:

  • Lefelé robbanékony legyen a mozgás, felfelé pedig lassítod
  • A magasabb ismétlés szám működik ennél a gyakorlatnál (3x15, 3x20) ennek ellenére elég nagy súllyal végezheted a gyakorlatot


Megjelent: 767 alkalommal