2007. július 07., szombat 20:21

Oldalemelés felfelé fordított tenyérrel

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Elsősorban terhelve van a vállizom elülső feje, másodlagos terhelést kapnak, a vállizom oldalsó feje, és a csuklyás izom felső része

A gyakorlat végrehajtása

  1. Vállszélességű terpeszben állsz, egyenes felső testel, két közép nehéz súlyzó van a kezeidben, karjaid az oldalad mellett lógnak
  2. Könyököd enyhén behajlítva, a tenyered felfele néz
  3. Felemeled a súlyokat félkörívben, oldal irányban, és felfelé vállmagasságig
  4. Vállmagasságban megtartod egy pillanatig, majd ugyanazon félkörív mentén visszaengeded az oldalad mellé
  5. Végrehajtod az előírt ismétlés számot

Figyelj oda, hogy:

  • Ne rángasd a súlyt, egyenletesen dolgozz
  • Úgy is csinálhatod a gyakorlatot, hogy a kiinduló helyzetben a tenyered előre néz, és miközben emeled felfelé oldal irányban a súlyt, akkor felfelé fordítod a tenyered, visszaengedésnél pedig újra előre fordítod
Megjelent: 1162 alkalommal