2007. július 08., vasárnap 10:26

Horizontális bicepsz

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Kiváló tömegépítő gyakorlat, egyes termekben van hozzá gép is, decgép nélkül is végezheted a gyakorlatot, ekkor az alsó csiga elé körülbelül 1 méter távolságra, keresztbe helyezel egy vízszintes padot

A gyakorlat végrehajtása

  1. A pad alá ülsz, a talajra, a feneked teljesen a pad alatt van, a két karod a tricepszeknél feltámaszkodik a padra
  2. Egy segítő a kezedbe adja az alsó csiga köteléhez rögzített, lehetőleg csapágyazott fogantyút
  3. Kiinduló helyzet: ülsz a pad alatt, karjaid, egész a hónod aljáig a padon fekszenek, könyökben enyhén hajlítva van a karod, tenyereid felfelé néznek, és fogod a fogantyút
  4. A bicepszek erejével húzod a csiga kötelét, felfelé és magad felé, majdnem a homlokodig, itt megtartod egy pillanatra, majd ugyan ezen félkörívben vissza engeded a kiinduló helyzetbe, és végrehajtod az előírt ismétlés számot

Figyelj oda, hogy:

  • Egyenletesen dolgozz, soha ne rángasd a kötelet!
  • A gyakorlat során hajlítsd be a csuklódat egy kissé magad felé, és ez maradjon is így a gyakorlat során végig
Megjelent: 434 alkalommal