2007. július 08., vasárnap 10:41

Koncentrált bicepsz állva

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • A gyakorlatban elsődleges terhelést kap a bicepsz, másodlagosan van terhelve a karizom, és az alkar hajlító izmai

A gyakorlat végrehajtása

  1. Vállszélességű terpeszben állsz, és előredőlve, megtámaszkodsz a bal kezeddel egy padon, vagy állványon
  2. Jobb kezedben egy kézi súlyzót tartasz, és függőlegesen lógatod lefelé a karodat, csuklód kifordítva van
  3. A bicepsz erejével emeled a súlyt félkörív mentén, majdnem a válladig, úgy hogy a felkar végig függőleges helyzetben marad
  4. A felső holtponton megtartod egy pillanatra a súlyt, közben erősen megfeszíted a bicepszedet, majd lassan visszaengeded, félkörív mentén a kiinduló helyzetbe
  5. Végrehajtod az előírt ismétlés számot, majd a másik kezeddel is megcsinálod a gyakorlatot

Figyelj oda, hogy:

  • A felkarod végig függőlegesen lóg, a könyököd nem mozdulhat el a gyakorlat végzése közben!
  • Koncentrálj végig a bicepsz munkájára, az izom teljes kinyúlására és teljes összehúzódására!
  • Nem a mozgatott súly nagysága a lényeg ennél a gyakorlatnál, hanem a szabályos végrehajtás!
Megjelent: 764 alkalommal