2009. március 02., hétfő 23:04

Anabolikus szteroidok lehetséges mellékhatásai...folytatás!

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
Az anabolikus szteroidok erősíthetik a férfiasodást.
A tünetek a következők:
Hangmélyülés, növekszik szőrösödés, hajhullás, szakállerősödés, bőr zsírossá válik, pattanások megjelenése, megemelkedett szexuális késztetés.
Nőknél a menstruáció kimarad, vagy rendszertelenné válik.

További mellékhatás serdülőkorban, hogy a szteroidok hatására a hosszú csontok korábban záródnak. Ez a növekedés megállásához vezethet.
Az anabolikus szteroidok hatására megerősödhet az agresszivitásra való hajlam.
Ez a viszonylag magas androgén hatású szteroidok gyakori mellékhatása.

A szteroidokat mértéktelenül fogyasztó, erősen androgén hatású készítmények hatására a szteroid függők erőszakossá, agresszívvá válnak.
A szteroid függő viselkedésénél antiszociális jelenségek tapasztalhatók.
Ez az anabolikus szteroidok egyik legveszélyesebb mellékhatása.

Vida Zoltán
Megjelent: 111 alkalommal