2007. július 08., vasárnap 11:09

Bicepsz csigánál egy kézzel

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Ez egy igen hatékony bicepsz gyakorlat, főleg a bicepsz vállhoz közeli (eredési) helyét lehet vele hatékonyan megdolgozni
  • Másodlagos terhelés éri a karizmot, és az alkar hajlító izmait
  • Előnye a csigán végzett mozgás miatt, az állandó feszültség az izomban, és mivel csak egyik kezeddel dolgozol, jobban tudsz koncentrálni a mozdulatra

A gyakorlat végrehajtása

  1. Háttal állsz a csigának, körülbelül 80 centiméter távolságra, az alsó csiga kötelét fogod egy egykezes fogantyúval
  2. Kiinduló helyzet: egyenesen állsz, karod teljesen nyújtva van, könyököd enyhén a hátad mögött van, tenyered előre néz
  3. A bicepsz erejével emeled a fogantyút, előre és felfelé, úgy hogy a könyököd a test mögött marad
  4. A felső holtpontnál az alkarod valamivel vízszintes fölé emelkedik, ezt a helyzetet megtartod egy pillanatig, majd lassan visszaengeded a fogót kiinduló helyzetbe
  5. Végrehajtod az előírt ismétlés számot, majd a másik kezed következik

Figyelj oda, hogy:

  • Lehetőleg csapágyas fogantyút használj
  • Nem tudsz nagy súlyokat emelni ennél a gyakorlatnál, a szabályos végrehajtásra törekedj!
Megjelent: 771 alkalommal