2007. július 08., vasárnap 22:20

Fej feletti tricepsz felső csigáról (döntött törzzsel)

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
  • Ez a gyakorlat kiváló a tricepsz hosszú és belső fejének a megdolgozására

A gyakorlat végrehajtása

  1. Rögzíts a csiga felső drótköteléhez egy csapágyazott egyenes, vagy enyhén hajlított fogantyút.
  2. Állj háttal a csigának, és szűk madárfogással fogd meg a fogantyút. Szorítsd a felkarjaidat a füleid mellé, egyik lábaddal lépj előre egy nagyobb lépést és döntsd előre a törzsed (ebben a helyzetben a törzsednek majdnem párhuzamosnak kell lennie a talajjal). A karjaidat behajlítva a kézfejek legyenek a tarkódnál; ez a gyakorlat alsó holtpontja, amikor is a tricepsz teljes kinyúlását kell érezned.
  3. A felkarjaidat a füled mellett tartva a tricepsz erejével nyomd előre és felfelé a fogantyút egy félkörív mentén egészen a kar teljesen kinyújtott helyzetéig; ez a gyakorlat felső holtpontja.
  4. Ezen a ponton tartsd meg egy pillanatig, közben feszítsd meg a tricepszedet, majd lassan engedd vissza a fogantyút a kiinduló helyzetbe.
  5. Hajtsd végig ezt a gyakorlatot az előírt ismétlésszámban.

 

Amire figyelned kell

  • A felkarnak a fej mellett kell maradnia a gyakorlat végzése során.
  • Ne hintáztasd a felső testedet.
  • Koncentrálj a tricepsz teljes kinyúlására és összehúzódására.
Megjelent: 734 alkalommal Utoljára frissítve: 2016. március 29., kedd 13:18