2013. október 29., kedd 13:20

Újabb edző videó a Vida Fitnesz youtube csatornáján: antagonista mell-hát edzés

Írta: 
Értékelés:
(0 szavazat)
Harmadik antagonista edzésünk egy mell-hát edzés.
Ami már az előző videókban is jeleztem, nem teljesen pontos, mert minden mozgást az ellentétes mozgásával edzünk párban.
Talán azért lehet mell-hát edzésnek nevezni, mert az erőnléti része egy toló, és egy evező mozgás párosítása.
Az edzőpartnereim: Plumbás Ádám, Kohári Ricsi, Simon Attila.
Videó megtekintése

Az edzést ingás melltől nyomással kezdtük, szettben melltámaszos evezéssel, természetesen a bemelegítés után.
Erőnléti gyakorlatok, öt sorozatban, piramisban végeztük.
Következő gyakorlat az állva melltől nyomás, fordított fogással, szettben szűkről szélesre húzással, Prekor gépen.
Szintén erőnléti gyakorlatok, 4 sorozatot csináltunk, piramisban.
Harmadik gyakorlatunk az ülve szélesről összenyomás gépen, szettben a szűkről szélesre való melltámaszos evezéssel.
Erőnléti gyakorlatok, 4 sorozatot végeztünk, piramisban.
Következő gyakorlat tárogatás gépen, szettben a vállfeszítéssel gépen, 4 sorozatot csináltunk, piramisban.
Izoláló gyakorlatok, aktív nyújtása a mellizmoknak.
Következő gyakorlat összenyomás impander gépen, szettben végeztük az oldalemeléssel, 3 sorozatot csináltunk, piramisban.
Izoláló gyakorlat, a melledzés végén.
Utolsó gyakorlatunk a nyújtott karú lehúzás csigán, önmagában végeztük, 4 sorozatban, aktív nyújtása a váll, a mell, és a bordaközi izmoknak.
Ezzel az edzéssel befejeztük az antagonista edzővideók bemutatását, még egy videó van tervbe véve, egy nőknek ajánlott, comb, fenék, vádli edzés, remélem az is hamarosan felkerül.
Vida Zoltán
Megjelent: 507 alkalommal