2007. július 15., vasárnap 15:02

Törzsfordítás állva, rúddal a nyakban

Írta:
  • Kiváló gyakorlat az oldalsó hasizmokra
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: belső ferde hasizom azonos oldalon, külső ferde hasizom ellentétes oldalon, és a forgató izmok ellentétes oldalon (sokbahasadt izom, féltövises izom)
  • Megtévesztő a gyakorlat neve, hogy rúddal a nyakban, ez a rúd maximum egy fa rudat jelent (pl.seprűnyél). Nehéz rúddal nem végezheted a gyakorlatot, mert megsérülsz
2007. július 15., vasárnap 14:56

Törzshajlítás oldalra, kézi súlyzóval

Írta:
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: egyenes és ferde hasizmok azonos oldalon, a négyszögű ágyékizom, és a gerincfeszítő izomcsoport azonos oldalon
2007. július 15., vasárnap 14:50

Törzshajlítás oldaltfekvésben, magas padon

Írta:
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: egyenes és ferde hasizmok azonos oldalon, a négyszögű ágyékizom, és a gerincfeszítő izomcsoport azonos oldalon
2007. július 15., vasárnap 14:45

Törzs oldalra hajlítás 45-fokos padon

Írta:
  • A törzs oldalsó részének izolációs gyakorlata
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: egyenes és ferde hasizmok azonos oldalon, a négyszögű ágyékizom, és a gerincfeszítő izomcsoport azonos oldalon
2007. július 15., vasárnap 14:33

Lebegőülés

Írta:
  • Az egyenes hasizom alsó (köldök alatti) és felső (köldök feletti) részére irányuló alap gyakorlat
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: egyenes hasizom, külső ferde hasizom, belső ferde hasizom, csípőhorpasz izom, egyenes combizom, és a szabóizom
2007. július 15., vasárnap 14:26

Lábemelés tolódzkodó állványon

Írta:
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: az egyenes hasizom alsó része, a külső és a belső ferde hasizmok, a csípőhorpasz izom, az egyenes combizom, és a szabóizom
  • Jóval erősebb igénybevétellel járó gyakorlat, mint a vízszintes, vagy a döntött padon végrehajtott lábemelés
2007. július 15., vasárnap 14:18

Vízszintes lábemelés

Írta:
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: egyenes hasizom alsó része, a külső és belső ferde hasizmok, a csípőhorpasz izom, az egyenes combizom, és a szabóizom
  • A vízszintes és a döntött padon a végrehajtás módja ugyanaz, a vízszintes pad enyhébb terhelést okoz, minél jobban meg van emelve a pad dőlés szöge, annál nagyobb a terhelés az egyenes hasizomban
2007. július 15., vasárnap 14:13

Felülés római padon

Írta:
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: egyenes hasizom felső része, külső és belső ferde hasizmok, csípőhorpasz izom, egyenes combizom, szabóizom
2007. július 15., vasárnap 14:00

Felülés

Írta:
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: egyenes hasizom felső része, külső és belső ferde hasizmok, csípőhorpasz izom, egyenes combizom, szabóizom
  • A vízszintes és a döntött padon, a végrehajtás ugyanaz. Minél jobban meg van emelve a pad dőlés szöge, annál jobban bekapcsolódik az egyenes hasizom alsó része is
2007. július 15., vasárnap 13:40

Harangozás

Írta:
  • A gyakorlatban az egyenes hasizom felső része, és a külső és belső ferde has izmok vesznek részt