2007. július 15., vasárnap 13:23

Hasprés

Írta:
  • Az egyenes hasizom köldök fölötti felső részének kiváló izolációs gyakorlata
  • Előnye, hogy a nagy súlyfeleslegű emberek is végre tudják hajtani
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: egyenes hasizom felső része, a külső és belső ferde hasizom
2007. július 15., vasárnap 13:02

Felhomorítás

Írta:
  • Sok nagy izomcsoport vesz részt a munkában
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: ágyékiháti mély hátizmok, a gerincfeszítő izom csoport, a haránt és tövisnyúlványok közötti izomrendszer, a négyszögű ágyék izom, a farizmok, a nagy combközelítő izom, és a comb hajlító izmai (a félighártyás izom, a féliginas izom, és a kétfejű combizom hosszú feje)
2007. július 15., vasárnap 12:51

Vállvonogatás

Írta:
  • Kiváló izoláló gyakorlat a csuklyás izom edzésére
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: a csuklyás izom felső és középső része, a lapockaemelő izom, a kis és a nagy rombusz izmok, az elülső fűrészizom, a nagy mellizom felső része, és az alkar izmai
2007. július 15., vasárnap 12:44

Összehúzás csigán

Írta:
  • Nagyon keményen megdolgozza a hát izmokat, a csuklyás izmot, a széles hátizmot, a kis és nagy görgeteg izmokat, a tövis feletti és tövis alatti izmot
  • Közreműködik még a mozgásban, a vállizom hátsó feje, a bicepsz, a karizom, és az alkar hajlító izmai
2007. július 15., vasárnap 12:31

Nyújtott karú lehúzás csigás hátgépen

Írta:
  • Jelentős terhelést kapnak: a széles hátizom, a nagy mellizom hasi része, a nagy-, és a kis görgeteg izom, a vállizom hátsó feje
  • Másodlagos terhelést kapnak, a tricepsz hosszú feje, és az alkar hajlító izmai
2007. július 15., vasárnap 12:20

Tarkóhoz húzás csigás hátgépen

Írta:
  • Ez a gyakorlat intenzíven terheli a hát felső részét, tehát a csuklyás izmot, a széles hátizmot, a vállizom hátsó fejét, a kis és nagy görgeteg izmokat
  • Másodlagos terhelést kapnak a tricepsz hosszú feje, a bicepsz, a karizom, és az alkar hajlító izmai
2007. július 15., vasárnap 12:11

Döntött törzsű evezés

Írta:
  • Elsődleges terhelést kapnak: a széles hátizom, a csuklyás izom, a vállizom hátsó feje, a bicepsz, a karizom, és az alkar hajlító izmai
  • Másodlagos terhelést kapnak a lapockaforgató izmok: a kis és nagy rombusz izmok , a kis és a nagy görgeteg izmok, a tövis alatti ,és a tövis feletti izmok
2007. július 15., vasárnap 11:49

Evezés T-rúddal

Írta:
  • Kiváló alapgyakorlata a hátnak,
  • Főbb közreműködő izmok: a széles hátizom, a csuklyás izom, a törzsfeszítő mély hátizmok, a vállizom hátsó feje, a bicepsz, a karizom, és az alkar hajlító izmai
2007. július 14., szombat 22:21

Evezés padon

Írta:
  • A gyakorlat hatása nagyon hasonlít a döntött törzsű evezéshez, de mivel itt fekszel a padon, kisebb az esélye a csalásnak
  • A közreműködő izmok a következők: a csuklyás izom, a széles hátizom, a vállizom hátsó feje, a bicepsz, a karizom, és az alkar hajlító izmai
2007. július 14., szombat 22:14

Egykezes evezés döntött törzzsel

Írta:
  • Elsődleges terhelést kapnak, a széles hátizom, a csuklyás izom, a vállizom hátsó feje, a bicepsz, a karizom, és az alkar hajlító izmai
  • Másodlagos terhelést kap a hát többi izma, (nagy görgeteg, kis görgeteg, nagy és kis rombusz izmok, a tövis alatti, és a tövis feletti izom)